niedziela, 20 marca 2016

Nowości kosmetyczne|New Nails

Cześć, wracam do Was po miesiącu nieobecności. Dzisiaj trochę o nowościach kosmetycznych i o moich nowych paznokciach :)
Od pewnego czasu, gdy tylko jestem przy stoisku z kosmetykami zawsze widzę coś czego brakuje w mojej kolekcji. Zakupiłam ostatnio parę ciekawych rzeczy do przetestowania i myślę, że większość z nich spełniła moje oczekiwania. Dodam kilka zdjęć i pod każdym z nim postaram się dodać choć jedno zdanie komentarza na temat danego produktu. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba :)

  
 Korektor Manhattan "Wake Up Concealer" (odcień 002) -  korektor z drobinkami, który stosuję pod oczy, ale także do całościowego konturowania twarzy. Jego konsystencja jest dość gęsta i zbyt długie pozostawienie go na skórze powoduje smugi. Ocena: 9/10   









 Puder w kamieniu Manhattan "Soft Compact Powder" (odcień 3) - puder używany przeze mnie do wykończenia i utrwalenia całego makijażu. Przyjazdy dla mojej cery, kolor także dopasowany na 100%. Jak na puder kompaktowy jest bardzo wydajny. Cena odpowiednia co do producenta. 
Ocena: 10/10


Róż w kamieniu Rimmel "Lasting Finish Soft Colour Blush" (odcień 020) - róż o nieco mocnej pigmentacji, jednak bardzo ciepłym kolorze. Kolor ten sprawdzi się u osób, które stawia
ją na bardziej zaakcentowany makijaż. Cena jak dla mnie odpowiednia w stosunku do jakości produktu jak i producenta. Ocena: 9/10




Pomadka Maybelline "Color Sensational" (kolor 930 matt) - pomadka, której szukałam od bardzo dawna. Przeznaczona dla osób, której makijaż ma być wykończony matowo. Na początku nie byłam przekonana czy kupić ją, bo bałam się, że tak jak inne matowe pomadki będzie wysuszać usta. Ku mojemu zaskoczeniu pomadka jest nawilżająca, jednak nie widać tego na ustach (tzn ze pomadka na ustach wygląda w 100% matowo). Cena bardzo zadowalająca. Ocena: 10/10




Brush Cleanser Inglot - płyn do czyszczenia pędzli zakupiony bezpośrednio w sklepie Inglot. Postanowiłam, że kupię ten produkt, ponieważ często używam jednego pędzla do kilku rzeczy, ale także ze względu na utrzymanie higieny. Ocena: 9/10


Rozświetlacz w płynie Inglot "AMC" - rozświetlacz stosowany do rozświetlania twarzy jak i całego ciała, można go mieszać z podkładem lub balsamem. Jeśli chodzi o cenę to uważam, że jest trochę za wysoka jak na produkt o pojemności 15 ml. Plusem jest jego wydajność, co może bardzo zachęcać do zakupu. Ocena: 7/10

NEW NAILS



Jak pewnie wiecie bardzo lubię długie paznokcie. Przez jakiś czas próbowałam zapuścić swoje, ale złamał się jeden, potem drugi i postanowiłam wszystkie skrócić, ale to nie powstrzymało mnie do wykonania ładnego manicure. Znowu poszłam w migdałki, jednak tym razem sama je pomalowałam. Niedługo na blogu pojawi się notka dotycząca wykonania takich paznokci :)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego rozwijania. Jednak informuje, że obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą dopuszczane do publikacji i zaraz zostaną usunięte :D