czwartek, 16 czerwca 2016

Cosmetics Zone

Hello! Ostatnio zaczęłam na maksa zwracać uwagę na moje (i nie tylko) paznokcie, dlatego stwierdziłam, że zakupię hybrydy. Zakup ten był strzałem w "10". Lakiery 'Cosmetics Zone' zakupione z allegro za na prawdę spoko cenę. Do wyboru mamy dwie pojemności: 7 ml oraz 15 ml
Ja preferuję mniejszą buteleczkę,ponieważ za mniejsza cenę mogę kupić więcej kolorów :)
Zaleta tych lakierów jest to, że starczają na dość długo, kolor jest intensywny na paznokciach.
Myślę, że właśnie dlatego, że lakiery są dobrej jakości zwiększyło się zainteresowanie ich zakupem, co pociągnęło za sobą powiększenie oferty. Daje Wam link do aukcji KLIKNIJ TUTAJ
Dodatkowo dokupiłam (także na allegro) lakier budujący Hardi firmy 'Semilac'. Aukcji z tym lakierem jest bardzo dożo, a dodatkowo można go zakupić bezpośrednio na stronie producenta, dlatego linka do tego produktu nie podaje.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego rozwijania. Jednak informuje, że obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą dopuszczane do publikacji i zaraz zostaną usunięte :D